Tècnic/a

Jeroni Barbeta Palau

Coordinador del projecte Earthwatch II 2026, responsable acompanyament dels voluntaris, divulgació coneixement científic, preparació material del projecte.

Estic desenvolupant el meu treball de recerca al CREAF dins del grup de recerca MountainLab. La meva recerca se centra en l'ecologia de la fauna salvatge, l'aplicació de models d'ocupació i eines d'ecoinformàtica per comprendre la distribució de les espècies, així com els efectes del canvi global sobre la biodiversitat.

L'objectiu de la meva recerca és aportar coneixement científic que contribueixi a una millor conservació i gestió dels ecosistemes, proporcionant eines que ajudin a prendre decisions basades en evidència científica per protegir la biodiversitat i gestionar els espais naturals de manera més eficient. Al llarg de la meva trajectòria també he participat en projectes de conservació d'espècies amenaçades, gestió ambiental i educació ambiental, tant a Catalunya com a Costa Rica.

Més enllà de la recerca, m'apassiona divulgar la ciència i acostar el coneixement científic a la societat. En el meu temps lliure gaudeixo de la muntanya, especialment de l'excursionisme i l'esquí, i m'interessa tot allò relacionat amb la natura i la conservació del medi natural.

Ha participat en:

mountainlab
Grup de recerca
Projectes autonòmics
Actiu

Recerca i desenvolupament dels sistemes de muntanya