El CREAF precisa incorporar un auxiliar administratiu o una auxiliar administrativa, per a formar part del Departament d’Administració del centre, per cobrir les necessitats específiques del contractes derivats del diversos projectes del Contracte Programa amb ref. 90014 i finançat pel Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya.
S’ofereix un contracte a jornada completa (37,5 h. setmanals), amb data d’inici finals d’abril i amb una durada mínima de 6 mesos però amb possibilitat d’ampliació si el pressupost ho permet, i un salari de 1.431,48€ bruts mensuals.
TASQUES A REALITZAR:
- Suport administratiu de compres i vendes.- Gestió i digitalització del arxiu de documentació.- Gestió de liquidació de despeses internes.- Codificació i registre comptable general.
REQUISITS NECESSARIS:
- Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), o Formació Professional de grau mitjà en Gestió Administrativa o superior en Administració i Finances, o similar.- Experiència demostrable en la nova PSCP (Plataforma de Contractació Pública) i PCI (Punt Central d'Informació - Gencat).- Nivell mitjà del paquet Microsoft Office (Excel i Word).- Experiència en les tasques que s’han de realitzar.- Coneixements de programes de gestió (a3ERP, principalment).
CONDICIONS VALORABLES:
- Titulació mínima d’anglès: First Certificate o nivell mitjà demostrable.- Persona flexible, disciplinada, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.- Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÈS I CRITERIS DE SELECCIÓ:
Subscribe to our Newsletter to get the lastest CREAF news.
BOARD OF TRUSTEES
DISTINCTIONS
MEMBERS OF
WITH SUPPORT FROM