El CREAF precisa incorporar un auxiliar tècnic informàtic o una auxiliar tècnica informàtica, per cobrir les necessitats específiques del contractes derivats del diversos projectes del Contracte Programa amb ref. 90014 i finançat pel Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya. S’ofereix un contracte a jornada completa (37,5h/setmanals), i s'espera que comenci a finals d’abril de 2023, fins a 31/12/2023 amb possibilitat d’extensió si el pressupost ho permet. S’ofereix un salari de 17.007,63€ bruts anuals.
TASQUES A REALITZAR:
- Suport informàtic al personal i usuaris/àries del centre: - Gestió i resolució de les incidències informàtiques rebudes. - Instal·lació i configuració de l'equipament informàtic. - Instal·lació del programari requerit.- Tasques de supervisió i manteniment de la infraestructura informàtica de centre (servidors, components de xarxa, ...).- Administració i gestió del domini i serveis del Directori Actiu.- Administració dels serveis corporatius de Microsoft 365 (correu electrònic, OneDrive, Sharepoint, Teams i altres serveis de la plataforma).- Suport als usuaris dels serveis corporatius de Microsoft 365 (correu electrònic, OneDrive, Sharepoint, Teams i altres serveis de la plataforma).- Participació en el procés de desenvolupament i d'implementació de tecnologies, eines i recursos digitals que permetin optimitzar els processos de treball del centre.
REQUISITS NECESSARIS:
- Cicle formatiu de grau superior en administració de sistemes informàtics en xarxa o similar.- Experiència en departaments de suport informàtic en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.- Coneixement i experiència a l'àrea de suport i atenció a usuaris/àries i aplicacions de gestió d'incidències (Helpdesk).- Experiència en administració de sistemes operatius Windows, Linux i macOS en versions d’escriptori i servidor.- Experiència en l’administració i gestió dels serveis corporatius de Microsoft 365 (correu electrònic, OneDrive, Sharepoint, Teams i altres serveis de la plataforma).- Nivell mig/alt d'anglès demostrable.- Bilingüe castellà/català.
CONDICIONS VALORABLES:
- Coneixement i experiència en l’administració de plataformes de gestió corporatives ERP (Enterprise Resource Planning).- Coneixements en bases de dades (SQL Server i PostgreSQL).- Experiència gestió i implementació de productes de la suite Adobe Creative Cloud.- Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb iniciativa.- Capacitat de treballar en equip.- Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÈS I CRITERIS DE SELECCIÓ:
1. Admissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d’enviar un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins 21 d’abril de 2023, indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta. 2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.3. Selecció: valoració de les candidatures pre-seleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius. 4. Decisió final: en cas de trobar-se la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Subscribe to our Newsletter to get the lastest CREAF news.
BOARD OF TRUSTEES
DISTINCTIONS
MEMBERS OF
WITH SUPPORT FROM