El CREAF precisa incorporar un administratiu o administrativa comptable, per formar part del Departament d’Administració del centre.
S’ofereix un contracte d’interinitat a jornada completa (37,5h/setmanals), amb previsió d’inici a mitjans/finals d’abril de 2023 per cobrir una baixa per malaltia llarga i s’acabarà quan la persona es reincorpori (interinitat), però amb possibilitats de continuïtat per l’alt creixement del centre i sempre que el pressupost ho permeti. S’ofereix un rang salari entre 22.331,01€ i 27.212,20€ bruts anuals, segons vàlua i experiència aportada per la persona candidata.
TASQUES A REALITZAR:
- Registre d’apunts comptables, elaboració d’estats comptables i reporting.- Realització i supervisió de la facturació de clients i proveïdors.- Seguiment de comptes clients i comptes proveïdors.- Conciliació bancària i quadres de comptes.- Gestions de cobraments i pagaments.- Suport administratiu de compres.- Suport en la preparació d'auditories i en l'elaboració d'impostos.- Gestió d’arxiu de documentació.- Altres tasques administratives comptables (inventari, seguiment de l'immobilitzat,...).
REQUISITS NECESSARIS:
- Cicle formatiu de grau superior en Gestió Administrativa, o grau universitari en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), o titulacions similars.- Experiència mínima de 2 anys en administració i comptabilitat.- Coneixements de programes de gestió comptable (preferiblement A3ERP).- Nivell avançat del paquet Microsoft Office (Excel, Word).- Bilingüe català/castellà.
CONDICIONS VALORABLES:
- Experiència en departament d’administració i comptabilitat en centres públics de recerca.- Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat per treballar en equip.- Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.- Nivell First Certificate o superior demostrable.
PROCÉS Y CRITERIS DE SELECCIÓ:
1. Admissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d’enviar un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 21 de maig de 2023, indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.4. Decisió final: en cas de trobar-se la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Subscribe to our Newsletter to get the lastest CREAF news.
BOARD OF TRUSTEES
DISTINCTIONS
MEMBERS OF
WITH SUPPORT FROM