TÈCNIC/A INFORMÀTIC/A (SOC-PRIMERA EXPERIÈNCIA)

Offer period: 
8 Jun 2022 to 22 Jun 2022
Offer ID: 22-043-00951Resolved

El CREAF precisa incorporar una persona jove menor de 30 anys amb titulació universitària o de formació professional, per a formar part del Departament d’Informàtica del centre, amb els requisits de la convocatòria SOC - PRIMERA EXPERIÈNCIA.

La persona jove realitzarà tasques relacionades amb el desenvolupament del procés de transformació digital del CREAF, a través de l’ocupació en competències digitals, participant activament en la implementació de tecnologies, eines i recursos digitals que permetin optimitzar els processos de treball, incrementar la productivitat i conciliar millor la vida familiar i el treball. També participarà en l’anàlisi i planificació de les necessitats tecnològiques a curt i mig termini del servei d’informàtica del centre.

El contracte es realitzarà en virtut de la convocatòria anticipada, per a l’any 2022, en relació amb les actuacions del programa de primera experiència professional en les administracions públiques, de contractació de persones joves aturades en el si dels serveis prestats per aquestes administracions públiques, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència SOC – PRIMERA EXPERIÈNCIA (ref. BDNS 603554).

Des del CREAF promovem un entorn divers i inclusiu, i donem la benvinguda a les persones sol·licitants independentment de la seva edat, diversitat funcional, gènere, nacionalitat, ètnia, religió, orientació sexual o identitat de gènere. Pots consultar el nostre Pla d'Igualtat de Gènere a la nostra web. A més, tenim el compromís amb la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones treballadores, de manera que oferim períodes perllongats de permisos i vacances i la possibilitat de beneficiar-se d’horaris flexibles i del teletreball. Pots consultar les nostres condicions laborals al nostre Conveni Col·lectiu.

S’ofereix un contracte a jornada completa (37,5 h. setmanals) amb incorporació immediata, amb data d’inici màxima 30/06/2022 (segons convocatòria), amb una durada de 10 mesos (fins 29/04/2023), i un salari de 1.396,76 € bruts mensuals. El lloc de treball serà a la seu del CREAF, a Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental).

TASQUES A REALITZAR
- Suport informàtic al personal i usuaris/àries del centre:
o Gestió i resolució de les incidències informàtiques rebudes.
o Instal·lació i configuració de l'equipament informàtic.
o Instal·lació del programari requerit.
- Tasques de supervisió i manteniment de la infraestructura informàtica de centre (servidors, components de xarxa, ...).
- Administració i gestió del domini i serveis del Directori Actiu.
- Administració dels serveis de correu electrònic i altres serveis de la plataforma Office 365.
- Administració i gestió de bases de dades (SQL Server, PostgreSQL).
- Participació en el procés de desenvolupament i d'implementació de tecnologies, eines i recursos digitals que permetin optimitzar els processos de treball del centre.

REQUISITS NECESSARIS
- Tenir més de 16 i menys de 30 anys.
- Estar en possessió d’un títol universitari o d’un títol de grau mitjà o superior, especialista, màster professional o certificat del sistema de formació professional, del qual no hagin transcorregut més de tres anys (o cinc en el cas de persones amb certificat de discapacitat) des de la seva obtenció.
- Estar inscrites a l’Oficina de Treball corresponent del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya com a persones demandants d’ocupació no ocupades (DONO).
- Capacitat per formalitzar un contracte de treball en pràctiques.
- Formació mínima de cicle formatiu de grau superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, Desenvolupament d'Aplicacions Web, o similar.
- Coneixement i experiència en administració de sistemes operatius Windows, Linux i macOS en versions d'escriptori i servidor.
- Coneixement i experiència en muntatge i reparació de maquinari informàtic.
- Bilingüe castellà/català.
- Nivell mitjà d’anglès.

CONDICIONS VALORABLES
- Experiència en les tasques que s’han de realitzar.
- Coneixement i experiència en l'àrea de suport i atenció a l'usuari i aplicacions de gestió d'incidències (aplicacions Helpdesk).
- Nocions d’administració de la plataforma Office 365 (Exchange Online, Office Online, Onedrive, Sharepoint, Teams, etc.).
- Nivell avançat del paquet Office (Excel, Word, Powerpoint).
- Coneixements de llenguatges de programació i desenvolupament d’aplicacions web.
- Coneixements en gestió i administració de bases de dades SQL Server i PostgreSQL.
- Persona flexible, disciplinada, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.
- Es valorarà especialment tenir un certificat de discapacitat reconeguda.

PROCÈS I CRITERIS DE SELECCIÓ
1. Admissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d’enviar un currículum “cec” (no pot contenir dades personals ni fotografia), una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 22 juny de 2022, indicant el codi de referència de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta. 2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.
4. Decisió final: en cas de trobar-se la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida

Send your application to: