El CREAF precisa incorporar una persona jove menor de 30 anys amb titulació universitària o de formació professional, per a formar part del Departament d’Administració del centre, amb els requisits de la convocatòria SOC - PRIMERA EXPERIÈNCIA.
La persona jove haurà de tenir fortes competències digitals, ja que, en l’àmbit de les ocupacions generals, realitzarà tasques relacionades amb la transformació digital del centre, tenint en compte la necessitat d’implantació de nous sistemes informàtics, que permetin la integració i coordinació de tasques entre els diferents departaments. A més, contribuirà a la reducció o inclús eliminació del suport paper, com a objectiu tant de millora en l’objectiu vers l’administració digital com a fort pas en la política de reducció de residus.
El contracte es realitzarà en virtut de la convocatòria anticipada, per a l’any 2022, en relació amb les actuacions del programa de primera experiència professional en les administracions públiques, de contractació de persones joves aturades en el si dels serveis prestats per aquestes administracions públiques, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència SOC – PRIMERA EXPERIÈNCIA (ref. BDNS 603554). Des del CREAF promovem un entorn divers i inclusiu, i donem la benvinguda a les persones sol·licitants independentment de la seva edat, diversitat funcional, gènere, nacionalitat, ètnia, religió, orientació sexual o identitat de gènere. Pots consultar el nostre Pla d'Igualtat de Gènere a la nostra web. A més, tenim el compromís amb la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones treballadores, de manera que oferim períodes perllongats de permisos i vacances i la possibilitat de beneficiar-se d’horaris flexibles i del teletreball. Pots consultar les nostres condicions laborals al nostre Conveni Col·lectiu.
S’ofereix un contracte a jornada completa (37,5 h. setmanals) amb incorporació immediata, amb data d’inici màxima 30/06/2022 (segons convocatòria), amb una durada de 10 mesos (fins 29/04/2023), i un salari de 1.396,76 € bruts mensuals. El lloc de treball serà a la seu del CREAF, a Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental).
TASQUES A REALITZAR- Suport administratiu de compres i vendes.- Gestió i digitalització del arxiu de documentació.- Gestió de liquidació de despeses internes.- Codificació i registre comptable general.
REQUISITS NECESSARIS- Tenir més de 16 i menys de 30 anys.- Estar en possessió d’un títol universitari o d’un títol de grau mitjà o superior, especialista, màster professional o certificat del sistema de formació professional, del qual no hagin transcorregut més de tres anys (o cinc en el cas de persones amb certificat de discapacitat) des de la seva obtenció. - Estar inscrites a l’Oficina de Treball corresponent del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya com a persones demandants d’ocupació no ocupades (DONO).- Capacitat per formalitzar un contracte de treball en pràctiques.- Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), o Formació Professional de grau mitjà en Gestió Administrativa o superior en Administració i Finances, o similar.- Nivell mitjà del paquet Microsoft Office (Excel i Word).- Experiència en les tasques que s’han de realitzar.- Coneixements de programes de gestió (a3ERP, principalment).
CONDICIONS VALORABLES- Titulació mínima d’anglès: First Certificate o nivell mitjà demostrable.- Persona flexible, disciplinada, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.- Es valorarà especialment tenir un certificat de discapacitat reconeguda.
PROCÈS I CRITERIS DE SELECCIÓ1. Admissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d’enviar un currículum “cec” (no pot contenir dades personals ni fotografia), una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 19 juny de 2022, indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta. 2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.4. Decisió final: en cas de trobar-se la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Subscribe to our Newsletter to get the lastest CREAF news.
BOARD OF TRUSTEES
DISTINCTIONS
MEMBERS OF
WITH SUPPORT FROM