El CREAF precisa incorporar un tècnic o una tècnica d’informàtica per formar part del Departament d’IT del centre.S’ofereix un contracte indefinit, a jornada completa (37,5 h. setmanals). L’inici de contracte serà previsiblement a inicis o mitjans de juny. El salari ofert és d’entre 20.964,12 i 22.576,74 € bruts anuals segons vàlua.
TASQUES A REALITZAR
- Suport informàtic al personal i als usuaris/es de centre.- Gestió i resolució de les incidències informàtiques rebudes.- Instal·lació i configuració de l'equipament informàtic.- Instal·lació del programari requerit.- Tasques de supervisió i manteniment de la infraestructura informàtica de centre (servidors, components de xarxa, ...).- Administració i gestió del domini i serveis del Directori Actiu.- Administració dels serveis de correu electrònic i altres serveis de la plataforma Office 365.- Administració i gestió de bases de dades (SQL Server, PostgreSQL).- Participació en el desenvolupament d'aplicacions informàtiques.
REQUISITS NECESSARIS
- Formació mínima de cicle formatiu de grau superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, Desenvolupament d'Aplicacions Web, o similar.- Experiència mínima de tres anys en departaments de suport informàtic en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.- Coneixement i experiència en administració de sistemes operatius Windows, Linux i macOS en versions d'escriptori i servidor.- Coneixement i experiència en muntatge i reparació de maquinari informàtic.- Coneixement i experiència en l'àrea de suport i atenció a l'usuari i aplicacions de gestió d'incidències (aplicacions de Helpdesk).- Experiència en desenvolupament d’aplicacions web.- Coneixements en gestió i administració de bases de dades.- Coneixements de llenguatges de programació Python i Django.- Bilingüe castellà/català.- Nivell mitjà d'anglès o demostrable.
CONDICIONS VALORABLES
- Nocions d’administració de la plataforma Office 365 (Exchange Online, Office Online, Onedrive, Sharepoint, Teams, etc.).- Nivell alt del paquet Office (Excel, Word, Powerpoint).- Coneixements en gestió i administració de bases de dades SQL Server i PostgreSQL.- Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.
PROCÈS I CRITERIS DE SELECCIÓ
1. Admissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d’enviar un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 23 de maig de 2021, indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.4. Decisió final: en cas de trobar-se la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Subscribe to our Newsletter to get the lastest CREAF news.
BOARD OF TRUSTEES
DISTINCTIONS
MEMBERS OF
WITH SUPPORT FROM