Diseño y aplicación de una propuesta de aprendizaje cooperativo de los contendios del area de Ecología mediante el estudio de casos (inclou versió en anglés) . En “Hacia el espacio europeo de educación superior (EEES). Experiencias docentes innovadoras d

Rodrigo A, Martínez-Vilalta J, Piñol J, Lloret F, Ribas A, Retana J, Losarcos J (2009) Diseño y aplicación de una propuesta de aprendizaje cooperativo de los contendios del area de Ecología mediante el estudio de casos (inclou versió en anglés) . En “Hacia el espacio europeo de educación superior (EEES). Experiencias docentes innovadoras d e la UAB en ciencias sociales y en ciencias humanas”. Maite Martínez y Elena Añaños (eds.). Unitat d’Innovació Docent en Educació Superior. Universitat Autònoma de Barcelona, Servei de Publicacions.

Disseny i aplicació d’una proposta d’aprenentatge cooperatiu dels continguts de l’àrea d’Ecologia mitjançant l’estudi de casos. En “Cap a l’espai europeu d’educació superior. Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnol

Rodrigo A, Martínez-Vilalta J, Piñol J, Lloret F, Ribas A, Retana J, Losarcos J (2008) Disseny i aplicació d’una proposta d’aprenentatge cooperatiu dels continguts de l’àrea d’Ecologia mitjançant l’estudi de casos. En “Cap a l’espai europeu d’educació superior. Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnol ogies i en ciències de la salut”. Servei de Publicacions UAB. Bellaterra

Climate change effects on Mediterranean forests: from observations to experimentation, from genetics to remote sensing.

Peñuelas J., Estiarte M, Ogaya R, Filella I, Jump A, Garbulsky M, Sardans J., Llusià J, Seco R, Alessio G., Hunt J, Owen S, Asensio D, Prieto P, Ribas A, Carrillo B, Blanch S, Coll M, Kefauer S, Stefanescu C, Lloret F, Terradas J (2007) Climate change effects on Mediterranean forests: from observations to experimentation, from genetics to remote sensing. Afforestation and sustainable forests as means to combat desertification. 16-19 April Jerusalem, Israel, p. 50.