Tècnic/a de comunicació (REDES + SEVERO OCHOA)

Validez de la oferta: 
De 25 Oct 2019 hasta 4 Nov 2019
Número de oferta: 19-036-00954Resuelto

El CREAF precisa incorporar un/a tècnic/a qualificat/da de comunicació institucional, amb experiència i interès per la comunicació científica. Les tasques a realitzar aniran vinculades a l’execució dels plans de comunicació estratègics de les convocatòries Acciones de dinamización Europa Redes y Gestores-Europa Centros Tecnológicos 2019 (ref. ECT2019-000576) i Centros de Excelencia Severo Ochoa 2018 (ref. CEX2018-000828-S, programa de l’Agencia Estatal de Investigación).

S’ofereix un contracte que s'iniciarà al novembre del 2019, amb una durada inicial d’un any i amb la possibilitat de prorrogar durant tres anys més.

TASQUES A REALITZAR

  1. Redactar comunicats de premsa i establir contacte amb mitjans de comunicació.
  2. Dissenyar i llançar estratègies de comunicació dirigides a la captació de talent.
  3. Donar suport de comunicació i màrqueting a la nova estratègia de captació de fons privats.
  4. Donar suport en la redacció de plans de comunicació de projectes europeus i nacionals.
  5. Definir estratègies de marca i comunicació de projectes impulsats pel centre.
  6. Participar en el disseny i la creació de la nova intranet del centre.
  7. Gestionar el blog i la web institucional del CREAF.
  8. Coordinar proveïdors i participar en l’elaboració de material multimèdia i audiovisual.
  9. Definir, dissenyar i maquetar material per a impremta i difusió digital.
  10. Fer seguiment d’indicadors de comunicació.

REQUISITS NECESSARIS

  1. Llicenciatura/grau en biologia, ciències ambientals, o titulació similar, o bé llicenciatura/grau en comunicació audiovisual, màrqueting, periodisme, o titulació similar.
  2. Mínim 5 anys d’experiència demostrable en l’àmbit de la comunicació o el màrqueting (preferiblement en gabinets de comunicació de centres de recerca o en projectes d’àmbit científic).
  3. Demostrar experiència liderant la creació i el desenvolupament de projectes o plans de comunicació.
  4. Català, castellà i anglès parlats i escrits correctament.
  5. Excel·lent capacitat d’expressió escrita.

CONDICIONS VALORABLES

  1. Sensibilitat i motivació per treballar en temes ambientals.
  2. Experiència en estratègies de màrqueting, màrqueting digital i branding corporatiu.
  3. Coneixement sobre temes de biodiversitat, canvi climàtic, boscos, ecologia, etc.
  4. Experiència en l’ús de Wordpress i coneixement de l’entorn Drupal.
  5. Experiència en la gestió avançada de comptes de xarxes socials.
  6. Alta capacitat de treball en equip.

PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ
El procés de selecció és a càrrec de l’Equip de Comunicació, i serà supervisat per Gerència i per l’àrea de Recursos Humans del CREAF. Aquest procés consistirà en:

  1. Admissió de candidatures: els/les candidats/des hauran d’enviar un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 4 de novembre de 2019, indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
  2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l’oferta.
  3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant una puntuació basada en criteris objectius.
  4. Decisió final: en cas de trobar la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Envía tu solicitud a: