GESTOR/A ECONÒMIC/A DE PROJECTES DE RECERCA

Validez de la oferta: 
De 21 Ene 2019 hasta 4 Feb 2019
Número de oferta: 19-001-00951Resuelto

El CREAF precisa incorporar un/a gestor/a econòmic/a de projectes de recerca amb finançament autonòmic, nacional i europeu, per a formar part de l'Oficina de Projectes del centre.

CARACTERÍSTIQUES DEL CONTRACTE

  1. Incorporació immediata.
  2. Contracte indefinit després de període de prova.
  3. Jornada laboral: completa, 37,5 hores setmanals.
  4. Lloc de treball: Campus UAB de Bellaterra (Barcelona).
  5. Remuneració: segons conveni propi del CREAF.

TASQUES A REALITZAR

  1. Respecte dels projectes:
  • + Suport a la preparació administrativa i financera de noves propostes.
  • + Control i seguiment economicofinancer.
  • + Suport administratiu, comptable i de gestió.
  • + Realització, supervisió i presentació dels informes de justificació i auditories.
  1. Participació i suport en la preparació d'auditories de centre.
  2. Participació en la sol·licitud, seguiment i justificació econòmica de beques.

REQUISITS NECESSARIS

  1. Diplomatura, Llicenciatura o Grau en Ciències Empresarials, Econòmiques, ADE o similar.
  2. Experiència mínima d’1 any en gestió econòmica de projectes de recerca (justificacions i auditories), especialment dels àmbits nacional (convocatòries MINECO i MECD) i europeu (programes Horizon 2020, INTERREG, LIFE, ...) i/o en gestió econòmica/comptable en centres de recerca públics.
  3. Nivell avançat del paquet Microsoft Office (Excel, Word, PWP).
  4. Titulació mínima d'anglès: First Certificate o nivell mitjà demostrable.
  5. Bilingüe castellà/català.

CONDICIONS VALORABLES

  1. Experiència en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.
  2. Coneixements de programes de gestió (A3ERP, Navision, SAP Business one).
  3. Es valorarà especialment un nivell d'anglès superior (Advanced, Proficiency, ...).
  4. Coneixements d'altres llengües de la UE.
  5. Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat per treballar en equip.
  6. Es valorarà especialment tenir un certificat de discapacitat reconeguda.

PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ

El procés de selecció és a càrrec de la Gerent i de l’Equip de Gestió de Projectes del centre, i serà supervisat per l’Àrea de Personal del CREAF. Aquest procés consistirà en:

  1. Admissió de candidatures: els/les candidats/des hauran d’enviar un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 4 de febrer de 2019 a les 14:00 h., indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
  2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l’oferta.
  3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant una puntuació basada en criteris objectius.
  4. Decisió final: en cas de trobar la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Envía tu solicitud a: