TÈCNIC/A DE GESTIÓ DE PROJECTES PRIVATS (PROGRAMA DE GARANTÍA JUVENIL)

Periode de validesa: 
5 jul. 2019 a 15 jul. 2019
Número d'oferta: 19-021-00951Evaluation period

El CREAF precisa incorporar un jove tècnic o una jove tècnica de gestió de projectes, per a formar part de l’Oficina de Gestió de Projectes del centre, amb els requisits de la convocatòria de Promoció d'Ocupació Jove i Implantació de la Garantia Juvenil 2018. El contracte es realitzarà en virtut de l'ajuda amb referència PEJ2018-005491-A, cofinançada amb els recursos del Fons Social Europeu ("El Fons Social Europeu inverteix en el teu futur") i la Iniciativa d'Ocupació Juvenil (IEJ) assignats a l'Agència Estatal d'Investigació.

CARACTERÍSTIQUES DEL CONTRACTE

  1. En el marc del Sistema Nacional de Garantía Juvenil.
  2. Incorporació a partir de la resolució definitiva de la convocatòria indicada.
  3. Contracte temporal (2 anys).
  4. Jornada laboral: completa, 37,5 hores setmanals.
  5. Remuneració: 20.000-23.000 € bruts anuals, segons vàlua.

TASQUES A REALITZAR

  1. Gestió de projectes finançats per fons privats (seguiment econòmic dels projectes, preparació i remissió d’informes econòmics, emissió de certificats fiscals, atenció personalitzada als/a les donants i control de les donacions, ...).
  2. Col·laborar en la preparació de propostes atractives per al sector privat i en l’elaboració de material de difusió, quant als aspectes fiscals, econòmics, legals i contractuals.
  3. Gestionar i custodiar les dades sensibles del centre (dades de caràcter personal i de contractes o convenis).
  4. Realització d’auditories internes.

REQUISITS NECESSARIS

  1. Ser menor de 30 anys i estar inscrit/a en el Sistema de Garantia Juvenil espanyol en el moment de la contractació.
  2. Titulació universitària en Administració i Direcció d’empreses, Econòmiques, Comptabilitat i Finances o similar.
  3. Nivell avançat del paquet Microsoft Office (Excel, Word, PWP).
  4. Bilingüe castellà-català.
  5. Titulació mínima d’anglès: First Certificate o nivell mig demostrable.

CONDICIONS VALORABLES

  1. Experiència en les tasques que s’han de desenvolupar.
  2. Experiència en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats.
  3. Coneixements de programes de gestió (A3ERP, Navision, SAP Business one).
  4. Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.
  5. Es valorarà especialment tenir un certificat de discapacitat reconeguda.

PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ
El procés de selecció és a càrrec de l’Equip de Gestió de Projectes del centre i de Gerència, i serà supervisat per l’Àrea de Personal del CREAF. Aquest procés consistirà en:

  1. Admissió de candidatures: els/les candidats/des hauran d’enviar un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) i el qüestionari adjunt a l’oferta (emplenat), al correu laboral@creaf.uab.cat, fins el 15 de juliol de 2019 a les 14:00 h., indicant el codi de referencia de l’oferta. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la pròpia borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
  2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l’oferta.
  3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant una puntuació basada en criteris objectius.
  4. Decisió final: en cas de trobar la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Envia la teva candidatura: